Britský producent Laurence Guy představil své debutové album v roce 2017. Za posledních dvanáct měsíců vydal několik EP, které rezonovaly napříč taneční scénou. Jeho nové album dorazilo začátkem července prostřednictvím uznávaného vydavatelství Accidental Pieces. Název? Zdlouhavý, ale zatraceně cool: Living Like There’s No Tomorrow, But Killing Yourself In The Process.
Produkce Laurence Guye dlouho šlape na hranici mezi elektronickou extází a post-klubovým útlumem. Tento kontrast pocitů je přesně to, co pohání i jeho desku, příhodně nazvanou Living Like There’s No Tomorrow, But Killing Yourself In The Process. Albu nechybí všechny charakteristické znaky britského umělce. Impresionistické samplování, toužebné melodie a neuvěřitelně funky směs bicích a perkusí. Tyto prvky tvoří jádro tracků jako Obstacle 3, I Hate Futuristic Metropolises, nebo Don’t Live in Oblivion a It’s Cold Down There. V průběhu šestnácti skladeb však člověk zjistí, že zdaleka není účastníkem toho stejného mejdanu jako před šesti lety.
Zatímco album Saw You for the First Time z roku 2017 ukázalo, že se producent nebrání spolupráce s vokalisty místo používání samplů. Nyní se rozhodl seznam hostů ještě rozšířit. Miller Blue a KiLLOWEN přináší to nejlepší. Pružné melodie prvního z nich se perfektně hodí k přemítavému klavíru na tracku Scenes I See. Druhý se pak pohybuje mezi vášnivými rapy a působivým přesahem do popu v naléhavé Reflections. Jako další hosté se na albu podíleli také Jamal Buchanan, Deem Spencer, Wayne Snow nebo Chester Watson.
Laurence Guy svým novým albem zachycuje zvuk zkušeností. Zvuková a pocitová euforie od začátku do konce. Living Like There’s No Tomorrow, But Killing Yourself In The Process vyšlo 7. července a k zakoupení je prostřednictvím Bandcampu.
Autor: Pavel Aeling